sumpa ta phm pe yg aku lalui....
sorry if pas ni kate2 aku terjiwang la plak k..
huh... sorg laki yg diberi nama oleh ibu ayah nye FENDI!!
telah mencuri or merompak or ambil or kidnap hati aku yg sudah setahun tertutup untuk manusia yg menjawat jantina LELAKI..
huh berpeluh dahi nak tulih mende ni cz for sure monyet syg tuh akan bace..
pintu hati aku sumpa suda terkopak luas untuk insan yg digelar FENDI..
aku ta pernah rase dihargai mcm nie.. ako pon tak phm.. ape yg membuatkan fendi mjadi lelaki yg berjaya kidnap hati batu aku...
dye ajar aku mcm2... hahaha.. aku ni kuat mencarut ekekke.. then aku sgt solute dye coz skali pon ta nah dgr dye carut2.. even ape2 jela..
ase cm ta layak jek aku kat tepi bahu dye(disisinye)...
hmmmm.. ntah la..
otak dye mmg gile...asek gelak jek... slalu kalu aku ade bf asek nak berantakan jek...
dye ni saba jek ngn perangai aku yg kepala angin niy... huh... mak abah pon ta terlayan perangai kepala angin aku...
hmmm.. aku syes tak phm ngn istilah cinta niey... aku takot sgt bile org ckp aku fallen love..
oh no!! itu bala pada aku.. cz for sure one day aku akan dissapointed again.again.again and again..
arggghhhhhh!!!!
fawk off dgn fell ni...
knp la manusia perlu ade perasaan cinta...
aku x spatutnye pertikaikan semua tuh...
tu keje ALLAH.. DIA yang menciptakan perasaan cinta...
persaan syg n segala-galanye..
indah ke korg ase perasaan cinta nih...

p/s: fendi jahat kidnap hati wani!!!