tag olehh tyah , tengss :)


Saya sedang mendengar :
apa2 aja

Mungkin saya patut :
blaja smapai grade kot

Saya suka :
kamu ! :P


Sahabat-sahabat baik saya :
fara, nor, syikin, tyqah ,nisa n so else

saya tak faham :
kenape perut saye ta elok elok agi ? huh !


Saya kehilangan :
kenape sy ta kurus2 lg nie

Ramai yang kata :
sye pndai nyanyi

Makna nama saya :
ntah la;p

Cinta itu adalah :
sesuatu yg ngek ;p

Di suatu tempat, seseorang sedang :
kecoh

Saya akan cuba :
menahan diri

Ayat SELAMANYA membawa maksud :
kekal forever n ever , haha !
Telefon bimbit saya :
laptop saye

Bila saya terjaga dari tidur :
bukak mate

Saya paling meluat bila :
kecoh saja lebyh
pempuan ta sedo diri ,

Haiwan yang paling comel yang pernah saya temui ialah :
cat

Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
18teen

Hari ini :
biasa aja

Malam ini saya akan :
tido la ;p

Esok saya akan :
ke sg congkak , picnik

Saya betul-betul inginkan :
new phone
camera

Ketika saya lihat wajah saya di hadapan cermin pagi ini :
sy rase sye cntek, waah, pasan lak

Pusat Membeli belah atau arked permainan :
due due bolehh

Makanan barat atau Jepun :
ow yeahh ! entahh :P

Bilik yang terang atau gelap :
gelap tido , terang wt keje . hee :D

Makanan Segera adalah :
mcd