yeaahhhh... alhamdulilah akhirnya terbit juga ruang dan masa untuk aku update awak oHH BLOG KESAYANGAN.... heehhe

ye la.... skang aku dah semester 6 lorhh.... huh... sangat penat banyak keje... hari2 mesti kene tido lewat... FB pun jarang skg... ye la saya tak de BB cm awak n awak kan?? saya hanya on9 kat CC n mintak simpati kawan untuk 5 minit... hahahaha
awk2 sume nak taw ape perkembangan terbaru Cik Wanniey Salim ini...haha terbaru takde la terbaru sgt.. basi jugak news ni... tp bg yang ta rapat ngn sy kowg mesti tataw yang bukan KLianz lagi.... hahha ade ke?? KLianz?? hahaha... ok2 skg ni sy tak duk KL dah.. awk2 nak tau sy berpindah dr sebuah bandaraya atau Kota yang pesat penuh dengan pembangunan ke sebuah kampung terpencil di kawasan Negeri Perak di daerah Kuala Kangsar... OoHH this is what happen to me n all My Siblings.... Culture Shock ok kami?? tak penah lah saya duduk kat kampung tuh lame2 sehingga menjadi tempat saya akan bermaustatin... taw la kan?? Kampung saya tuh sangat la jauh dari segala kemudahan asas yang saya dapat sewenang2 nye mase kat kl dulu... n tu sume pengorbanan yang perlu kami lakukan... Yee... ABAH sayang saya buat keputusan untuk tinggal kat Kampung coz Opah kehilangan arwah atok last year... n in that period she beulang alik siang malam ke rumah my aunty yg tak jauh dr situ... n Abah as the only one son yang Opah ade harus atau wajib menjaga Opah yang makin tua... walaupun Opah kuat but we know she realy hope for that.... Pengorbanan besar yang Abah n Mak buat untuk Opah..
ye la just imagine Mak terpakse resign walaupun she got promoted... terpaksa jugak Mak tolak tawaran naik pangkat untuk ikut Abah suaminya yang tercinta... n Abah pulak kalau sebelum ini We all duk kat kl everyday dye akan balik... but now tottaly different bile dye hanye akan balik 4 hari sekali atau pun tak tentu mase la...kadang balik kadang2 tak..
huh kesian Mak kene lalui bende macam ni... berjauhan dengan abah ... jumpe seminggu sekali jek... tp kelebihannya pulak mase kat kl ... abah akan cuti seminggu sehari jek... tp skg walaupun abah balik seminggu sekali tp dalam 2 hari abah cuti... kewangan Abah pun tak berape nak stabil.. Mak dah resign so sume beban kat Abah... hummm.... cepat lah aku abis blaja boleh tolong Abah sikit2... tak pon kurangkan beban abah yang kene bagi duit kat akuh ni,...
adik2 pula alhamduliah faham dengan keadaan Abah n Mak... tak leh lah nak belanja semewah dlu... shoping setiap minggu.... hummmm..... tp tak pe ... aku percaya setiap yang berlaku mesti ade hikmahnya... Allah Maha Mengetahui....
hehe....