hahaha... kalo tgok pade tajuk post cam dialog kat dlm filem P.ramlee.. Ahmad Albab
tp bukan nak cite pasal tuh pon heheh... sebenranye nak cite pasal... org sering meluah jokes ni pada aku.. orgnye hanya aku berikan name kekanda jujur.. wahhh... authentic you name tuh.. haha
dye la org yang dh bagi aku kenal ngn kamera yang aku idam2kan DSLR. waahhhh....
sangat minat...
bile mule2 mengenal Kekanda jujur ni... mmg terpancar kejujuran diwajahnya... hahha takde la... mane de lagik lelaki yang benar2 jujur.. ayooo
tp mmg kwan yang Kekanda jujur ni.. lawak orgnye... tp bukan la nak lebih2 k... seronok kawan ngan dye ni.... talk with input from brain ma.... bukan ckp kosong saja....
ok2 malas la nak kepochi kat sini... tgok jek hasil kerja tangan saya buat pertama kalinye saya memegang NIKON D90 DSLR....

gmba ni je dpt upload... ya as u know.. berukband ini lembab...