kalo boleh diputar masa dan waktu....
tentu sy nk pulang ke zaman sy sekolah dulu.....
kerna watu tuh adalah waktu plg sesuai untk mcari identity sebenar....
adakah skrg sy sudah tlmbat???

sy rase tidak!!!
bukn ape???
mmg diri sy skg ni suda aman... tp
keamanan dh ketenangan sebenar belum sy jumpe..
semua org kenal sy dengan keegoan, panas baran, mudah melenting
n sedikit degil...
ta penah skali pon sy tunduk pada org lain..
susah pulak sy nak keluarkan ayat2 suci dan zikrullah untuk Allah s.w.t
tp semenjak ramadhan muncul ni...
tibe2 hti dan naluri meronta2 untuk mebentang tikar dan menadah tangan sujud pada yang Esa...
yaaaaa... pasti kawan2 sume tk percaya ape yg berlaku pada sy...
yang sebelum ini saya seorg yang sangat seksi.... tak kira pe pon org nak ckp pasal saya....
sy ta peduli tu sume...
hati saya tenang bile mengadapnNYA... hati saya jd benar runtun bile membaca ayat2 sucinye....
hati saya pilu bile melafazkan zikrullah....

entah la ... sy sedang mencari identity ke???