huuuhh.. mcm2 jadi seelah sekian lama saya ta update blog saya yang usang ni....
sepnjang itulah.. sidia yang kurus kempeng last update saya tu... d pon saya tgalka... bukan saya kejam k... dye adalah suami org... fullstop tayah tanye bayak2 lagik... saket ati..

sepanjang itu la juga a aku bergelar miss single ever.. hahaha well known bukan saya sngaja on off bab cintan ni.. mmg sy ni ta sesuai bercinta kud.. yeahhh saya kan ta cantik.. hahaha tp sy ta kesah la sume tuh sumpa fade up nak pkir... n now on saya sedang kuruskan badan... saya dh ta makan nasi... jgn hulur nasi kat saya k..,
saya sangt2 nak kurus..

ok end up cite krus fokus on tajuk post ni...
patut ke sy berterus trg....

alkisah.......
hahahahaha
dye yang bernama S adalah kawan saya... pernah menjadi bf kawan saya... mereka suda break... kalo la korg persan post yg lepas sy ade cite pasal mereka...
sy sangat admirer dye dr sem 1 smpai la dh sem 5 ni.. bayangkan 2 thun... sy meliht segala kisah romantis dye dgn kawan sy.. tp syg kawan sy kecewakan dye....
kalo awak amik sy dulu ... sy takan kecewakan awk... sumpa!!tp nak ke dye amik sy ?? persoalannya?? hahaha forget it.. las week sy balik kl.. n tgh dok boring kat umah tgok tv yg ntah pape tuh.. sy dail no tefon dye.. kali ini bukan kali pertama saya cuba call dye.. dh banyak kali... so sy admit dye ta agkat cz katenye no fon ni dye ta slalu hadap... dye soh kalo ak cll .. cll no lgi stu.. fine la.. mane sy ade no awak yg stu lagik... huhhhhh.. takan sy nak mintak kat ex dye segan la....at last dye agkat cll sy .. huhhhh... jantung tibe2 degup kencang.... tngan kaki sejuk nak mampus... mcm dalam airkon walhal ketika itu sy dalam bilik yg panas tutup kipas kerana adik sy demam dye kesejukkan.... huhhhhhh.... kami borak sampai ta ingat dunia smpai kedit sy abs.. sy cll pakai fon umah... hahaha... cite la macam2.. tibe dye bg inspirasi pada sy untuk kurus.. huhuh... baik kan dye.... saya sangat adored dye...

penah la kawan sy tny... kalo dye propose ko .. ko time x??
hahahha.. korg nak taw aku jawab pe???

skali pon aku sedang in ngn mamat yg rx8.. aku akan tgalkan mamat rx8 tuh.. untuk dye....
hahah gile kan aku... gile kan dye.. heheheh

dan persoalan nye?? perluke saya berterus terang...
huh sy sangat takut untuk berterus terang.. sy takut dye tgalkan sy.... plz la.. bia la dye maggap sy biase jek... tp kalo la dye terbace post ni...

satu jek saya nak bgtaw dye...

saya sayang sangat awk....
could u fell me??
huh....
tp sy taw dye ta berminat untuk mengetahui tntg sy...
so xmungkin dye bce post ni...

jgn mengharap la wani oii... keep it jus on ur dream....
ase nak nangis pon ade.....
sbb simpan jek...
nak luah tp takut... hmmmmmm....


<3 u <3 u