tangal 1.10.2010...
tarikh dimana perginye seorg sahabat setia...
seorg sahabat yg penyabar....
NorShidatul A.Razak...
bestie saya....
kalo awak sume ingat saya pernak menceritakan tentang dye pada post yang lepas...
dye la kekasih MR S... yee sy mmg cemburu dengan die kerana die memiliki hati MR S...
tp tuh sume dh tak penting bagi saya....
die mmg layak memiliki hati MR S...
awk taw kenape dye tgalkan MR S...
kerana dye nak MR S dengan saya....
dye tanak MR S menagis saat pemergian dye....
dye nak saya bahagia....
Shida im sorry.. if i getting hurt u...
kalo lah dia masih boleh dengar saya.. saya nak bagi taw dye saya sayang sangat kat dia...
waktu dia masih hidup sy selalu cemburu dengan dia.. selalu sakitkan hati dia... selalu sgt sy buat hati dye sakit.... sy tataw penyakit dye alami xboleh wat dye stress... kalo sy taw sy takan wat dye stress... sy akan bahagia dye... tp sume tuh dh terlambat.... sy sangat berdose pade dye.... Ya Allah aku berdose Ya Allah....ampunkan doseku YaAllah.... saya tak sempat peluk dye... sebelum dye pergi.. sy tak dapat cakap kat dye... "KAU KAWAN AKU DUNIA AKHIRAT" sume tuh tak sempat....
mcm ne sy ta sedey... dye kawan sy hari2 dengan dye.... pantang dye nampak sy sedang sedey.... mesti dye akan tny " kenapa kau ni wani?" dye akan pujuk sy kalo sy nanges... sangat memahami sy... sy taw dye pernah marah sy sebelum dye meningal... sy tataw pon tuh kali terakhir dye marah sy... kalo sy taw .. sy akan suruh dye marah sy hari2.... kami gi class same2... sy cukup marah kalo ade owg condem dye....
Shida..... semoga kau tenang disana... aku tak mampu tahan airmata ni.. bile kenangkan kau.. aku taw kau org yg baik.. sbb tuh kau pergi hari jumaat...

Al-fatihah......

YA Allah... kau tempatkan sahabatku ditempat org2 yang beriman...
Ya Allah... kau berikan dye ketenangan ....
Ya Allah... kau ampunkan dosa nya...
Ya Allah... aku bermohon padamu YA Allah....

dalam kenangan Norshidatul bt A.razak