saket jantung saya....
tuh jek leh gambarkan perasaan sy sekarang ni
haha... tp bukan saket jantung btul2 taw... jangan salah sangke pulak,.
pengikut blog saya... mesti sebelom ini taw tentang MR S...
yeeee... sy dah terus terang.....
sy tataw ape yg saya dah buat..
samaada btol @ tak....


MR S adalah.....
MR SYAZWAN....
ataw AHMAD SYAZWAN....
saya dah pon gtaw die perkara sebenar...

pada mula nye mmg sy langsung tak de kekuatan untuk terus terang....
tibe2 dye tanye sy siape MR S.. n dengan spontn nye saya menjawab awak la...antara dialog dalam IM FB

wan : wanie siape MRS?
Wannie: huh?? MR s adalah MR syazwan....haha..takdela main2 jek
Wan: huh...saya...?? kenape saya??
Wannie: ntah..
Wan: wanie jangan la main2.. ckp la betol2...
Wannie : kalau awak tak bole??
Wan: Boleh... ape salahnye... k sape Mr S...
Wannie: Awak la...
Wan:wani ..jangan la main2....
Wannie: btol la..
Wan: OMGGGGGGG...sejak bile?
Wannie: sem 1
Wan:jangan main2...
Wannie: tak caye bace blog wanie...


tu jek la serba sedikit summary chat sy ngn dye... tatw ape reaksi sebenar dye...
tp kaki n tangan sy sejuk kematu .. tyme2 tuh jugak la bat3 sy abis... huh... tense gile...
sekarang semuanya terpulang pada dye.....
sy tau dye perlukan mase...
malunyeee..... tp salahke perigi cari timba...


salah ke???
hmmmmmmmm....