Alhamdulilah segalanya sudah selesai..
majlis tahlil untuk arwah shida dah selesai td...
sekali lagi memanjatkan kesyukuran kerana semuanya berjalan dengan lancar...

tahlil ini berjalan dengan begitu sedih...
kerana siapa sangka... dia pergi tanpa sebarang pesan atau kesan...
paling terasa dengan pemergianya MR S....
kesian beliau...
nampak keluhan kesah dia pada aku.. menyatakan dia sungguh kesal dan sedih....
aku taw cinta MR S untuk arwah sungguh kuat...
nampak dari wajahnya cinta yang suci lahir dari hati....
urgggghhhh ade org kate aku cemburu... mungkin tak!!!!
aku tak mampu halang cinta sejati itu....
aku tk cemburu malah aku kagum melihat keutuhan cinta MR S buat arwah shida,,,
yeee.... dpt aku bercakap dengan MR S td....
tak taw ape perasaan yang ade bile bertentang mata....
susah aku nak gambarkan....
yang pasti aku hanya mampu memendamkan perasaan sahaja.....
walaupun perbualan tadi hanya sekejap sahaja... aku bersyukur pada Allah kerana masih temukan aku dan dia... di majlis tahlil arwah shida...

MR S...
walaupun awak tataw saya cinta awak....
sy tetap cinta awak....
walaupun awk ta sedar saya sedang menghargai awk....
sy tetap akan terus menghargai awak..
walaupun awak tak pernah amik tahu pasal saya....
sy tetpa akan sentiase amik berat pasal awak,..
walaupun hati awak bukan untuk saya....
saya tetap yakin hati sy untuk awak....
walaupun suatu hari nnt hati awak milik org lain...
sy tetap simpan sedikit ruang untuk awak singgah dihati saya....

kalau la saya ade kekuatan untuk bagitahu awak tentang isihati saya....
kalau la awak mngerti hati saya...
kalau la awak juga punya perasaan yg sama.....

tp sume tu kalau.......
bukan pasti.....
hmmmmmm.........