saya sentiase ada dengan awak.. walaupun saya tak dapat fokus kat awak ketika saya sibuk... saya dah tak sanggup tengok awak nangis sbb lahanat tuh... tolong la redha ika.... saya taw awak sayang dye sesangat2... dah bpe juta kali saya tengok awak dating ngn dye.. sya taw betape sygnye awak kat dye... sy tao semua tuh... tp tolong la ika... saya sendiri sedih ngn ape yg dye dh wat kat awak... terang2 dye tuh munafik..takan awak nak jadikan insan hina ni sbg suami awak... dye tak mampu bimbing awak.. dye sendiri terkontang kanting cari identiti.. dye tak mampu ika... firasat ayah awak tepat... awak taw kenapa ayah awak tak suke dye...
ayah awak dapat rase dye tak mampu gembirakan puterinya..
seorang ayah tak mampu beri puterinya pada insan yang lemah macam jantan tuh...
dye lelaki paling lemah saya pernah jumpe... kekuatan dye ade pada Z.... bukan pada awak..
saya buat post ni bukan nak buat awak menangis... saya nak awak sedar.. mencintai tak semestinya memiliki...
mesti ada hikmah besar yang Allah beri pada awak sebalik kekecewaan yang awak alami...
pasti ada...
biarkan dye jadi secebis kenangan untuk awak simpan sebagai pengajaran masa akan datang...
saya tatao bile lagik saya akan nasihatkan awak.. sebab lepas ni saya akan tinggalkan awak.. awak takan nangis lagi depan saya... awak takan dapat cerita semua ni dengan saya lagi face to face.. dan saya takan ada untuk tepuk bahu dan usap lembut belakang awak bile awak gugurkan airmata...
kerana saya sangat sayang kat awak... dan saya tak nak awak terus jadi mangsa janji-janji manis lelaki tak bertangungjawab....
pilihla lelaki yg mampu membimbing kite ke jalan NYA.. kerana hanya dariNYA yang kita mampu berserah...
i love u <3