ingat tak post saya yang zaman tok janggut tuh.. yang sal MR S...

yeahhhh sy gtaw pon ape response dye selepas sy luahkan segalanya... semuanya xmemberi ape2 kesan pd dye... u noe whut?? from now on im doing happy without him in my heart as well...

i just make up everything about him lose in my heart n mind after i asking kawan dye... how could i control this felling to him... honestly since that tyme... kawan dye just ask me to forget him.. n stop to treat something fool out of my self... nak taw ape bende bodoh yg aku pnah wat... here we go the list of ::


1. block rice from get in to my tummy... damn

2. no contact with other guy... konon2 nak tgu dye la.... wtf??

3. PM dye sesuatu yg worse bajet cm dye nak la kat aku.... gth!!!!

4. pergi tulis kat blog... fb yang aku cinta dye sgt2... what so rubbish....

5. once again im suffer without nasi in 3 months onwards... cam haram..

6.create account fake cz nak tgok update sal dye... so worse


byk lagi la... malas nak list penuh kat sini... huh!!! betapa bodoh dan hina ase diri aku ni...


yeahhhh cinta tak boleh dipkase but can he just tell me...

"wani i cant with u" so fine i'll leave without wait...

betapa buduh nye aku pergi tunggu dye..... Penghargaan tertinggi pernah aku ase...

Penghargaan = Penghinaan.

kalo nak cite panjang pon tak gune.... to those read up my blog... sorry la .. i just update my blog.. bile stress n takde tmpat mengadu.....

kepada kau MR S....

aku tak salahkan kau....

bukan salah kau....

semua ni kebodohan aku mencintai kau....

mengharap pada kau....

menanti kau......

semua ni salah aku....

from now onwards im not be fell to think and to remind about u anymore...

kau jangan tersa sangta.. aku tak salahkan kau...

kau lelaki yang baik.. semoga Allah temukan kau dengan wanita idaman kau....